تنها آرزوی من

 

تو میدونی و همه میدونن که زندگی از تحمیل لبخندی رو لبام , از آوردن برق امیدی تو نگام و از برانگیختن موج شعفی تو دل من عاجزه

تو میدونی و همه میدونن که شکنجه دیدن به خاطر تو , زندونی کشیدن به خاطر تو و رنج بردن به پای تو تنها لذت بزرگ منه

از شادی توست که من تو دلم میخندم از امید رهایی توست که برق امید تو چشمون خسته ام می درخشه و از خوشبختی توست که هوای پاک سعادت رو تو ریه هام حس می کنم

نمی تونم خوب حرف بزنم نیروی شگفتی رو که در زیر این کلمات ساده و جملات ضعیف افتاده , پنهون کردم. دریاب ! دریاب که تو رو دوست دارم

همه زندگیم و همه روزها و همه شبهای زندگیم , هر لحظه از زندگیم به این دوستی شهادت میدن و شاهد بودند و شاهد هستند

آزادی تو مذهب منه خوشبختی تو عشق منه و آینده تو تنها آرزوی منه

نظرات 3 + ارسال نظر
مــــــــــــادر مهــــــــــربا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.mother20.persianblog.com/

www.mother20.persianblog.com

محفوظ پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:51 ب.ظ

وبلاگ خیلی باحالی داری/مطلبی که در مورد روز قسمت نوشته بودی واقعا عالی بود/دست مریزاد

امین یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام . دلم برات تنگ شده میلاد معلوم هست کجایی لوتی ؟‌سال نوت مبارک .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد