یه تصمیم

 

چند وقته که میخوام قلکمو بشکنم

با نصف پولهاش نازتو بخرم

با بقیه پولهاش هم برم مداد رنگی بخرم

باهاش نازتو بکشم

دوستت دارم

 

تمام شکوفه های سیب یاسهای کوچک مریم ها میناها و لاله ها را به پایت می ریزم تا لحظه ای فارغ از اضطراب سپری شدن ثانیه ها و کاسته شدن عمر در چشمهای زیبایت نگاه کنم و بگویم به سکوت ماه در دل شب و به صداقت وامیدم قسم که دوستت دارم. بدان قلبم تنها محبت و مهربانی بی ریای تو را می پذیرد. و چه خوب می شد اگر می توانستی باور کنی تو را بی قید و شرط دوست دارم و با یادت زندگی می کنم. ای کاش آنکه می خواهد من و تو ما نشویم.خانه عمرش خراب شود. شاید هنوز باور نداشته باشی

یــــاد ...

 

ابری نیست ، بارانی نیست ، خاکی هست مرده
خانه ای نیست ، سقفی نیست ، فرش افتاده بر زمین پاره
دوستی نیست ، یاری نیست ، چراغ خاموش ، روشن در آن رقص شبانه
درختی نیست ، سبزه زار خالیست . گل می خندد و می گرید
تنهایم ، تنهای تنها ، گفتند می آید ابر بهاری ، ولی نرفت خزان...