بـد شانـسی مـن

یکی را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمی داند
نگاهش می کنم شاید
بخواند از نگاه من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس
او هرگز
نگاهم را نمی خواند
.........................

روزگاران بگذرند. انسانها بروند و هیچ چیز به جای نماند
وقت ها بگذرند و آدمها بمیرند و اشیا کهنه شوند
زندگی گم شدن در پرده ابهام است
ابهامی بیهوده و مزحک
و تو ای زمین طاقت بیار
چرا که روزگاران بگذرند. انسانها بمیرند و هیچ چیز به جای نماند
حتی عشق. خدا. روح. انسان و بعد تو
اول عشق را کشتند. بعد خدا از داغ عشق دق کرد و مرد
روح به دنبال خدا مفقود شد و انسانهای بی روح همدیگر را خواهند کشت
و اینک تو ماندی و کوله باری که بر دوش داری
و اینک تو ماندی
بمان. شاید در تو عشقی پدید آید
و خداوندگاری با آن
و روح ها به دنبال آن و موجودات با روح پدید آیند
نیک بختی تو همان لحظه است
پس بمان منتظر برای هیچ
... بمان

نظرات 4 + ارسال نظر
davod یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:09 ب.ظ http://dpr.blogsky.com

salam doste aziz,webloge ghashangi darid,khoshhal misham ke baham tabadole link konim,age mayel bodid to ghesmate nazarat peygham bezarid ta dar asrae vaght man shomaro to linke dostan gharar bedam.
http://dpr.blogsky.com
siavash_shaygan@yahoo.com
dar panahe mola ali.

الی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام
خب این که کاری نداره حیا رو بذار کنار برو بهش بگو دوسش داری ولی جدا از شوخی وبلاگ قشنگی داری امیدوارم روز به روز قشنگتر هم بشه

گیلدا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.ashkemahtab2.persianblog.com

سلام
وبلاگقشنگیه از نظرت هم ممنون یادت باشه من هیچ وقت به اون نگفتم دوستش دارم
اما حالا که همه چیز تموم شده پشیمونم نمیدونم شاید الان هم اشتباه مبکنم امیدوارم نو یا هر کس دیگه هیچ وقت پشیمون نشین

الی یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام پس چرا به روز نمیکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد