باور نمی کنم صداقت صدایت را از فراز موجها
این جا کسی سخن نمی گوید
و فرسنگ ها فاصله است از گوش تا زبان آدم ها
این جا هر روز معصومیت زمین له می شود زیر پای آسمان
این جا باد , سرخ می وزد و یک عمر راه می خواهد
... تا حقیقت ســـــبز

نظرات 1 + ارسال نظر
یاس خانم/پرستو/بانوی یاسهای سفید یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:20 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

اینجا دنیا را بدار کشیده اند............اینجا عشق را بر پا داده اند تا سنگ سارش کنند.اینجا اتصال هم بوی فنا میدهد....
اما آنجا در دل من که زیر خروارها خاک گرد میخورد..هنوز شقایق ها قرمزند و آسمان آبی......هنوز فاصله ها بوی انتظار میدهند و پاییز بوی دلگیر عشق...من هستم و روزی
میلادی دوباره خواهم کرد و خود را جایگزین اینجا میکنم.
حقیقتی سبز.(راستی میلاد این چاییت دم نکشید؟!)
آرزومند به اوج رسیدن آرزوهایت هستم.(*)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد